ביטוח רכב – מדוע חשוב להשוות מחירים?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר עבורנו בכל מה שקשור לאחזקת רכב, היא הוצאה על פוליסת ביטוח. אומנם מדובר בהוצאה חד פעמית אותה נבצע בכל פעם כשמועד הפוליסה יפוג, על מנת לחדש אותה לקראת השנה הבאה, אך מדובר בהוצאה שיכולה להגיע לסכומים של אלפי שקלים במצטבר.

בגלל העובדה שמדובר בהוצאה משמעותית וכן בגלל החשיבות של הפוליסה בהיבטים שונים שלה, עלינו להקפיד על כך שנרכוש את הפוליסה בצורה חכמה ולא כלאחר יד. עלינו לשקול את התנאים והפרמטרים השונים בטרם אנחנו רוכשים ומשלמים על פוליסה כזו או אחרת. עלינו לזכור שהפוליסה נועדה לשרת אותנו לצרכים רבים במשך שנת הביטוח הקרובה.

כשאנחנו ניגשים לבחור ביטוח רכב, המחיר הוא כמובן רק אחד הפרמטרים אליהם אנחנו צריכים להתייחס. מדובר בסט של נקודות שעלינו להתייחס אליהן ולהחליט בסופו של דבר מה יכול לשרת אותנו. לשם כך בדיוק, יכול לעזור לנו אם אנחנו נערוך השוואה בין הפוליסות השונות, כולל בהיבטים של מחירים ותנאים. כך נוכל להחליט בסופו של דבר, איזו פוליסה תשרת אותנו בצורה הטובה ביותר.

איך עושים השוואה בצורה נכונה

על פניו, השוואת מחירים של ביטוח רכב אמורה להתייחס רק להיבטים של מחירים ולא להיבטים אחרים, על כך מתבססת ההשוואה. זה נכון גם למוצרים ושירותים אחרים. אך אי אפשר להפריד בין המחיר לבין מה שמקבלים תמורתו ועד כמה זה יכול להתאים לצרכים שלנו.

למשל, אנחנו צריכים לבדוק אילו כיסויים אנחנו מקבלים, באיזה שווי, באילו תנאים, איך אנחנו יכולים לממש את הפוליסה בהיבטים שונים ועוד. אנחנו צריכים גם להתייחס למה בדיוק נדרש מאיתנו לשלם על השתתפות עצמית או על כיסוי כזה או אחר. כלומר, מה חברת הביטוח תספק לנו ומתי וכמה אנחנו נצטרך לשלם על זה. כשאנחנו עורכים השוואת מחירים של ביטוח רכב, עלינו גם להתייחס לפרמטרים "חיצוניים" של הפוליסה, למשל, דברים כגון, אופי השירות של החברה, אמינות, זמינות ומהירות השירות ודברים אחרים שיכולים להשפיע על היכולת שלנו ליהנות מהשירות כפי שאנחנו רוצים, וכמובן להפיק את התועלת המרבית בהתאם לתנאים ולעלויות של הפוליסה.

המקום בו אפשר לעשות השוואת מחירים

יש מקום אחד בו אנחנו יכולים לערוך השוואת מחירים בין פוליסות ביטוח שונות ולרכוש, בפרט ביטוח רכב, והוא סוכנות ביטוח דיגיטלית בשם Wobi. באתר אנחנו יכולים לקבל הצעות מחיר שונות ולהשוות ביניהן. זו הדרך הטובה ביותר ללמוד על הפוליסות, להשוות ביניהן ולדעת איזו פוליסה הכי משתלמת עבורנו.

חשוב מאוד שנקפיד על השימוש במנוע השוואת מחירים זה, בשביל שנוכל לקבל את המוצר הטוב ביותר בתנאים ובעלויות מבחינתנו.

 

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם