נזק רכוש לרכב לאחר תאונה איך מתמודדים?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים מסדיר את תשלום הפיצויים על נזקי גוף בתאונות דרכים. אולם החוק לא עוסק כלל בפיצויים על נזקי רכוש לרכב. מעוניינים לדעת כיצד להתמודד עם נזקי רכוש לרכב? לא יודעים למי לפנות לאחר התאונה? המשיכו לקרוא וגלו.

 

נזקי רכוש בתאונות דרכים

נזקי רכוש הינם הנזקים הנפוצים ביותר בתאונות דרכים. כאשר רכב מתנגש בעמוד, בקיר, בעץ וכמובן ברכב אחר, צפוי להיגרם נזק לרכב. כידוע לכל, עלויות התיקון של נזקים לרכב נאמדת באלפי שקלים לפחות, גם כאשר מדובר בנזקים קלים יחסית. מכיוון שכך, חשוב לדעת איך מתמודדים עם נזקי רכוש לאחר תאונה.

 

הגשת תביעת ביטוח

רובם של הרכבים בישראל מבוטחים בביטוח רכוש למקרה של תאונת דרכים המלווה בנזקי רכוש לרכב. לאחר שהתרחש נזק פח לרכב שלכם, עליכם לפנות לחברת הביטוח שלכם במבטחת אתכם בביטוח מקיף. חברת הביטוח שלכם תבחן האם נזק הפח לרכב עומד בתנאי הפוליסה ותחליט האם לכסות את הנזק.

 

חברת הביטוח שלכם לר הכירה בנזק שנגרם לרכב שלכם לאחר תאונת דרכים, מה עושים,

פעמים רבות קורה שחברת הביטוח שלכם אינה מכירה בכיסוי הביטוחי מסיבות רבות ומגוונות במקרה שבו חברת הביטוח דחתה את תביעתכם לפיצוי מומלץ להגיע למשרדנו ולהתייעץ עם עורך דין נזקי רכוש לרכב.

האם בכל מקרה של תאונת דרכים מומלץ להפעיל את פוליסת הביטוח שלכם?

לא בכל מקרה מומלץ להפעיל את הפוליסה שלכם למשל במקרה בו רכבכם נפגע בחלקו האחורי והאחריות לתאונה הינה של צד ג' אולם, זה לא לוקח אחריות לתאונה מומלץ, לבחון את המקרה מבלי להפעיל את הפוליסה שלכם ולתבוע את הנהג הפוגע ואת חברת הביטוח שלו בבית המשפט כמובן, זאת לאחר התייעצות עם עורך דין נזקי רכוש לרכב . נכונים הדברים במידה ולא קיימת ברשותכם פוליסה מסוג מקיף המכסה את נזקי הרכוש של רכבכם במקרה של תאונת המלווה בנזקי רכוש לרכב ולכן, על מנת להיפרע מהנזק שנגרם לרכבכם אתם צריכים להגיש תביעת רכוש כנגד הנהג הפוגע וחברת הביטוח שלו במיוחד נכון הדבר כאשר האחריות לתאונה ברורה למשל בפגיעה של רכב צד ג' ברכבכם מאחור בשל איש שמיירת מרחק אולם צד ג', אינו לקוח אחריות לקרות התאונה.

 

ייצוג משפטי

כדי לשפר את סיכויי ההצלחה, או כדי  לתבוע בבית המשפט את חברת הביטוח, יש להסתייע בשירותיו של עורך דין נזקי רכוש לרכב. עורך דין נזקי פח ידע כיצד להציג את הדברים באופן נכון לחברת הביטוח ולבית המשפט כדי לזכות בפיצוי.

ככל שנגרם נזק פח לרכב שלכם, עליכם למצוא עורך דין נזקי רכוש לרכב מהשורה הראשונה. אנו נמליץ על אלעד רייך עורך דין אשר יעניק לכם ייצוג מהשורה הראשונה בכל הקשור לנזקי פח או נזקי רכוש אחרים לרכב שלכם.

 

לסיכום

לסיכום, הדרך להתמודד עם נזקי רכוש לרכב היא לפנות אל עורך דין נזקי רכוש לרכב או עורך דין נזקי פח ולתבוע את חברת הביטוח. כך, תקבלו את הכסף המגיע לכם חזרה ותוכלו לתקן את הרכב שלכם בבטחה ועם כיסוי ההוצאות.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם