נתקעתם עם הרכב? עשו לעצמכם טובה והזמינו מצבר עד הבית

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מי לא חווה פעם נסיעה שהשתבשה בגלל מצבר כושל? כולנו היינו שם. אוטו נתקע מול הרמזור באמצע פקק, או סתם רכב שלא מניע ביציאה מהחניה. חוויה לא נעימה לכל הדעות, אין ספק. ואם כמה אנשים נחמדים כבר הצילו אותנו עם כבלים פעם או פעמיים – משתמע שאולי הגיע הזמן להחליף מצבר.

אם בעבר כדי להחליף מצבר היה צורך לנסוע עד המוסך ולעיתים אף להזמין גרר – חברת תיקתק מצברים מציעה פתרון הפוך: המוסך יגיע עד אליך, יחד עם המצבר החדש, וכל זה יקרה ממש מהר.

 

מי אלו תיקתק מצברים?

תיקתק מצברים הינה חברת מוסך המתמחה בתיקון והחלפת מצברים,  ופרוסה לאורך כל הארץ. חברה זו שוברת את השוק כבר למעלה מ10 שנים, בזכות היתרון המרכזי שלהם: חצי שעה מרגע שהרמת אליהם טלפון, הם יגיעו אליך יחד עם מצבר חדש ויתקינו אותו עבורך.

 

כשהמוסך בדרך אליך

הצוות של טיקטק מגיע יחד עם ניידת מיוחדת המצויידת בכל הכלים והאביזרים הדרושים לאירוע, ממש כמו מוסך קטן ונייד. בצורה זו החלפת המצבר נעשית בצורה מקצועית, כשכל הנדרש בהישג יד.

צוות החברה כולל טכנאים מנוסים, שידעו כבר משיחת הטלפון הראשונה להתאים עבורכם את המצבר המתאים לרכב שלכם.

 

לא מחליפים סתם

כשהצוות מגיע אליכם, הוא יבדוק את המצבר הקיים כדי לוודא שהבעיה אכן נעוצה במצבר. במידה וכן – הם ינתקו אותו ויחברו מצבר חדש.

 

לא משאירים אותך לבד

החברה מתחייבת להישאר בשטח ולא לעזוב את הלקוח, עד שיוודאו באופן סופי שהמצבר עובד כמו שצריך, ושהרכב מניע בצורה תקינה.

 

מקצועיות

החברה עובדת עם מצברים מוכרים ואמינים בלבד, מתוך ההבנה שאיכות המצבר היא קריטית, ואי אפשר להתפשר עליה. עם זאת, המחירים זולים ומשתלמים ביחס לשוק הכולל.

 

אז מה עושים?

אז בפעם הבאה שאתם נתקעים עם הרכב בגלל מצבר לקוי, תדעו שאין צורך להתאמץ ולנסוע רחוק, אלא ניתן להזמין מצבר שנפ, בוש, ורטה ושאר החברות עד הבית. כל מה שנדרש מכם הוא רק להרים צלצול טלפון, ותיק-תק – יש לכם  מצבר חדש.

השירות שלנו שם את הלקוח במרכז תשומת הלב, אנו עושים הכל בשביל שהלקוח יחזור לשגרה במהירות. הצוות שלנו הוא צוות מנוסה מאוד אשר מיומן בהחלפת כל סוגי המצברים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הנכונות. יתרה מכך, אנו מגיעים לבית הלקוח תוך זמן קצר, לרוב בתוך כ-30 דקות בלבד. בנוסף להגעה עד הבית, המומחים שלנו יכולים להגיע לכל מקום שבו אתם נתקעים עם הרכב. העיקר שבסופו של יום תהיו מרוצים כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית.

 

למה לצפות מניידת שמגיעה?

הציפייה שלכם מהניידת שמגיעה היא שבזכותה תוכלו לקבל את הפתרון בזמן הקצר ביותר. על הניידת ישנו את הציוד הדרוש לשם החלפת המצבר הישן במצבר חדש שמותאם לכם אישית. בתוך הניידת תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים, כך שתוכלו לבחור את המצבר הנכון עבורכם. המטרה היא שלא תרגישו שאתם מוגבלים מכך שההחלפה של המצבר מתרחשת אצלכם בבית או בכל מקום אחר. הניידת מכילה ציוד מתקדם, כך שהפרוצדורה עצמה תהיה בדיוק כמו הפרוצדורה במוסך. רק שאינכם צריכים להתאמץ על מנת לקבל את הפתרון הנכון עבורכם.

 

איך התהליך עובד?

התהליך הוא מאוד פשוט, ולשמחתכם אינכם צריכים לעשות פעולה מיוחדת. ראשית יהיה עליכם לפנות אלינו בהקדם האפשרי, מיד עם היוודע התקלה במצבר. לאחר שתתקשרו אלינו, אנו נדאג שהניידת שלנו תגיע אליכם תוך זמן קצר. מצברים לפי

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם