מהמסך הגדול למוסך שלכם: הרכבים שהתפרסמו בזכות סרטים

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

פעמים רבות קולנוע יוצא מהמסך, ומשפיע על אופנה, מוזיקה והיבטים שונים בתרבות – אפילו על בחירת הרכבים שלנו. פעמים רבות, אנשים מוצאים את עצמם מוצאים רכבים שראו בסרטים, וכמובן שיצרניות מנצלות זאת ו"שותלות" פרסומות.

מכוניות אייקוניות מסרטים הופכות לסמלים, מייצגות סגנון, חדשנות ונוסטלגיה. נהיגה במכונית שנראתה על המסך הגדול היא אפשרות מרגשת,

בואו נחקור כמה דגמים מפורסמים ואיך הלוואה לקניית רכב יכולה לקדם אתכם לעבר הגשמת החלום.

אסטון מרטין DB5 – ג'יימס בונד

כנראה שאין אף כל רכב יותר אייקוני מבחינה קולנועית מזה. האסטון מרטין של הסוכן החשאי המפורסם מכולם, שהופיעה לראשונה ב"גולדפינגר" (1964), הפה לשם נרדף לתחכום וגאדג'טים. מחפשים ללכוד חלק מהאלגנטיות הזו? סדרת Aston Martin DB המודרנית מציעה דגמים מתקדמים השומרים על הקסם הקלאסי של 007 עם הנדסה עכשווית.

The DeLorean DMC-12 – בחזרה לעתיד

ה-DeLorean DMC-12, לפחות בסרטים, היא לא רק מכונית יפה בעלת מראה קלאסי. היא "מטיילת" בזמן בסדרת הסרטים האהובה "בחזרה לעתיד". דלתות הכנף והעיצוב העתידני של הדגם הפכו אותו לאייקון בתרבות הפופולרית. בעוד שהחברה המקורית של DeLorean Motor אינה פועלת עוד, מספר דגמים זמינים לעתים קרובות לרכישה דרך מוכרים ואספנים פרטיים. אתם יכולים לנסות את מזלכם, אך אל תצפו לנסוע לעבר או לעתיד.

פורד מוסטנג GT 390 משנת 1968 – בוליט

מוסטנג היילנד גרין הכהה בה נהג סטיב מקווין ב"בוליט", הפכה לאחת המכוניות האמריקאיות המוכרות ביותר שאי פעם הוצגו בסרט. סצנות המרדף המהיר ברחבי סן פרנסיסקו חוללו מהפכה קולנועית. פורד משחררת מעת לעת מכוניות מוסטנג במהדורת בוליט, המשכפלות את המראה והתחושה של הנסיעה המקורית של מקווין. המהדורות המיוחדות הללו הן שילוב מושלם של עיצוב קלאסי וביצועים מודרניים.

אקטו-1 – מכסחי השדים

ה-Ecto-1, אמבולנס מסוג Cadillac Miller-Meteor משנת 1959, הוא דגם מפורסם בזכות תפקידו בסדרת הסרטים "מכסחי השדים". למרות שמציאת העתק מדויק של הרכב הייחודי הזה יכול להיות מאתגר, חובבים יכולים לחפש דגמי קאדילק וינטג' דומים, ובאמצעות שיקום, לחקות את המראה של ה-Ecto-1.

מימון רכב מהסרטים

קבלת הלוואה לרכישת רכב היא גישה מעשית לרכישת כל רכב, ובוודאי רכב אספנות שעשוי לעלות ביוקר. אם אתם שוקלים לקנות, קבעו את התקציב שלכם והשוו הצעות שונות להלוואות, כדי למצוא תנאים המתאימים למצבכם הכלכלי. שיעורי הריבית ותנאי ההחזר עשויים להשתנות במידה רבה ממלווה למלווה, לכן חשוב לערוך השוואה כדי להבטיח שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר.

סיכום

מכוניות אייקוניות מהקולנוע מעוררות השראה במעריצים, שחולמים להביא חלק מהסרטים האהובים עליהם לעולם האמיתי. בין אם זה התחכום המלוטש של מכונית בונד, ה-COOL הנצחי של בוליט מוסטנג, או הקסם המוזר של ה-Ecto-1, הרכבים האלה יכולים להיות יותר מסתם פנטזיה. עם תכנון פיננסי נכון, גם אתם יכולים לנהוג ברכב מהסרטים.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

קניית רכב

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם