מתכננים לקנות רכב? להלן מספר שאלות שחשוב שישאלו:

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אם אתם נמצאים לקראת רכישת רכב, יש מספר שאלות שבמידה ותקפידו לענות עליהן בצורה מעמיקה ומקיפה, תוכלו לקבל החלטות נבונות, אשר יתוו לכם את הדרך לעבר הרכב המתאים והנכון עבורכם ביותר:

האם אתם רוצים לרכוש רכב חדש או יד שניה?

האמת שהתשובה על השאלה הזאת יכולה להשפיע במידה רבה על השלבים הבאים, שהם למעשה, שלבי חיפוש הרכב בפועל.
חשבו על דגם הרכב בו אתם מעוניינים – האם מדובר בדגם חדיש ומתקדם – במקרה כזה בהחלט האופציה של בחירה ברכב חדש יכולה להיות מתאימה ונכונה יותר.
לעומת זאת, אם לא כל כך משנה לכם אם הדגם חדש או לא ואתם גם לא רוצים להשקיע סכום כסף גבוה מדי ברכישה, אולי כדאי לחפש רכבים למכירה מיד שניה.

מה סכום הכסף אותו אתם יכולים להקצות למטרה?

מדובר בשאלה שהיא המשך ישיר לשאלה הקודמת. כאשר, יש אנשים אשר יכולים ו/או מעוניינים להקצות סכום כסף קטן של עשרות בודדות של אלפי שקלים למטרה ויש כאלו שבשביל מכונית חדישה ומתקדמת יכולים ורוצים גם להשקיע סכום של מאות אלפי שקלים.
כך או כך.. כדאי לבדוק מה המצב הכלכלי שלכם – כאשר המצב הכלכלי ישפיע במידה רבה על ההחלטה.
מעבר לכך, חשוב להקצות סכום ריאלי – אם אתם רוצים לדוגמא , רכב היברידי מתקדם יש לקחת בחשבון שבכדי לקנות אותו תצטרכו להקצות סכום שהינו יחסית גבוה.
מעבר לכך, כדאי לבדוק גם את האפשרות של קבלת מימון – ניתן ליהנות גם ממימון בגובה של מאה אחוז מעלות הרכב, כך שגם אם אין ברשותכם את מלוא סכום הכסף הנדרש לרכישת רכב חדש וחדיש – עדיין תוכלו להשלים את הרכישה אם תדאגו לקבל את המימון המתאים.

מה חשוב לכם ברכב ומה פחות?

בשביל לענות על השאלה הזאת, ההמלצה היא להשקיע בהכנת רשימה -ואפילו רשימה מסודרת ומקיפה. מומלץ להעלות ברשימה את כל מה שחשוב לכם ברכב, החל ממספר המושבים, אבזור, מערכות בטיחות ועוד.. ועד לפרטים שהם כביכול קטנים יותר כמו דרישות הנוגעות לריפוד, למערכות מולטימדיה ועוד..
בשלב הבא, תוכלו לחשוב מה מהסעיפים ברשימה שהעליתם מהווה כפרמטרים שאתם לא יכולים או רוצים להתגמש או לוותר עליהם בכל מקרה ועל אלו סעיפים אתם כן יכולים להתגמש.

האם אתם יודעים מה אתם רוצים? (או אולי זקוקים למידע נוסף?)

נשאלת השאלה כמה ידע והבנה יש לכם בעולם הרכיבים. האם אתם מכירים את יצרניות הרכב השונות, האם אתם יודעים מי מהן נחשבת למוצלחת ומי פחות. האם אתם מכירים דגמים שונים של רכבים או שחסר לכם עוד מידע בתחום.
כך יוצא שיש אנשים אשר יודעים בדיוק איזה רכב הם מחפשים – כולל דגם וכולל פרטים קטנים.
לעומתם, יש גם אנשים אשר לא יהיו בטוחים או אפילו לא יהיה להם גם כיוון ראשוני לגבי דגמים של רכבים – במקרים כאלו, חשוב לנסות ולצבור כמה שיותר ידע והבנה בתחום, מה שיאפשר גיבוש של דעות והעדפות בנושא.

מהיכן כדאי לכם לקנות את הרכב?

התשובה לשאלה הזאת תלויה במידה מה בתשובות לשאלות הקודמות. כך שאם לדוגמא, החלטתם לרכוש רכב יד שניה, האפשרויות שלכם תהיינה או לחפש רכבים מאנשים פרטיים או פשוט לפנות לחברות ליסינג או סוכנויות רכב המציעות רכבי יד שניה. לעומת זאת, אם החלטתם לרכוש רכב חדש, תוכלו לעשות זאת אצל המשווקים המורשים או בחברות ליסינג (במקרה של עסקאות 0 קילומטר).

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם