איזה רכב הובלה הכי מומלץ לשנת 2024?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

כל שנה החברות הגדולות בשוק לרכבי הובלה, מוציאות דגמים חדשים של רכבים יותר יפים, יותר נוחים ועם פיצ'רים מתקדמים ואפשרויות יותר חסכוניות. במאמר הבא נמליץ על מספר רכבי הובלה הכי מומלצים לשנת 2024.

על מה שמים דגש בבחירת רכב הובלה איכותי?

רכב הובלה נכנס לקטגוריה של רכבי עבודה הסוחב מטענים, בין אם מדובר במטענים קטנים ובין אם אלו מטענים גדולים ואפילו מאוד.

כשאתם הולכים לרכוש רכב הובלה, יש מספר קריטריונים שיסייעו לכם להבין האם מדובר ברכב איכותי שכדאי לרכוש.

הקריטריון הראשון שכדאי לבחון הוא גודל הרכב. עליכם לוודא שמדובר ברכב שמותאם להובלות שאתם הולכים לבצע. כך למשל, אם אתם מובילים של תכולת דירות מלאה, הרי שתזדקקו לרכבי הובלה גדולים ואף למשאית.

כמו כן, אם אתם עוסקים בהובלות קטנות, אין טעם לרכוש משאית הובלה ענקית ואפשר להסתפק בטרנזיט או רכב הובלה קטן.

הקריטריון הבא מדבר על הנושא של משקל. עליכם להבין כמה משקל הרכב יכול לסחוב ולבדוק שזה מתאים למשקלים שאתם הולכים לשאת ברכב.

הקריטריון האחרון מדבר על עוצמה מול יעילות. בקריטריון זה יש לבדוק נפח מנוע ולהשוות את החסכוניות שלו מול רכבי הובלה אחרים באותו גודל ועם אותו נפח מנוע.

מקסוס v80

רכב הובלה עם מנוע דיזל, נפח מנוע 2499, כוח סוס 130. הרכב מציע 6 דלתות, תיבת הילוכים ידנית, מס' הילוכים 5, מספר בוכנות 4, סל"ד להספק מרבי 3800.

נתוני הרכב טובים מאוד והוא מתאים עבור הובלות בינוניות.

מבחינת בטיחות, מקסוס 80 מציע שתי כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, איזופיקס, חיישני לחץ אוויר, זמזם התראה לחגורות ובלמים מסוג ABS ו- EBD.

מידות הרכב מציעות אורך של 495 ס"מ, רוחב של 199.8 ס"מ, גובה 213.2 ס"מ. נפח תא המטען הוא 6900 ליטרים והמשקל הכולל הוא 2135.

רנו מאסטר

גם רכב זה נכנס לקטגוריית ההובלות הבינוניות וחברת הובלות שמעניקה שירות לכל סוגי ההובלות לא תשתמש רק בו, יהיו לה אפשרויות נוספות עבור הובלות גדולות.

רכב זה מציע מנוע בנפח 2299, הספק מרבי של 163, סל"ד להספק מרבי 3500 ומספר הילוכים 6.

לרכב זה יש 5 דלתות, 3 מקומות ישיבה, בלמים מסוג ABS ו- EBD, שתי כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, בלימת חירום אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב והתראה על רכב בשטח מת.

טיוטה פרואייס

רכב הובלה מומלץ, אך לא החזק ביותר שתמצאו מבחינת ביצועי מנוע, אך הוא חזק מאוד מבחינת כוח הסוס בהשוואה לדגמים אחרים. נפח המנוע הוא 1997, טנק טורבו דיזל, 177 כוחות סוס, תאוצה של 8.5.

מספר ההילוכים לרכב זה הוא 6, מספר בוכנות 4, סל"ד להספק מרבי 3750. כמו כן, הוא מציע, בלמים מסוג ABS ו- EBD, שתי כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, אפשרות לביטול כריות אוויר ומערכת מובילאי. חברת הובלות עשויה מאוד להנות מרכב ההובלה הזה.

רנו טראפיק

רנו טראפיק הוא רכב מסחרי מומלץ המציע נפח מנוע 1997 סמ"ק, כוח סוס של 170, טורבו דיזל ו-38.7 מומנט מרבי.

כמו כן הוא מציע 1500 סל"ד, 6 הילוכים, 5 מקומות ישיבה, 4 בוכנות, בלמים מסוג ABS ו- EBD ו-6 כריות אוויר.

זהו רכב נוח לכל הדעות, חסכוני, אך לא החזק ביותר. מתאים עבור הובלות קטנות ולעיתים בינוניות. מובילים מקצועיים של חברת המובילים בישראל ישקלו להשתמש ברכב זה כשצריך להעביר מספר קטן של ארגזים ולפעמים גם מקרר כדי להוזיל את מחיר ההובלה הסופי.

GMC סאוונה

משאית הובלה קטנה המותאמת להובלות קטנות ובינוניות. היא נוסעת נהדר על הכביש ומציעה נפח מנוע של 6.6 ליטר והוא הרבה יותר גדול מרכבי ההובלות שהצגנו עד עכשיו.

יש לו כוח סוס 401, סל"ד 5200, יש לו ארבעה בולמי דיסק, שתי כריות אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ', מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית ומערכת התראה על סטייה מנתיב.

כשמחפשים מעבר דירה כולל הכל עבור דירות בינוניות, הרכב הזה ישרת את המובילים נאמנה.

המאמר בשיתוף חברת המובילים בישראל – הובלות בפריסה ארצית

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם