איזה שירות מקבלים בשירותי דרך?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אם אתם שואלים איזה שירות מקבלים בשירותי דרך, התשובה משתנה בהתאם לכישורים של אנשי המקצוע. רגע לפני שמזמינים את השירות, כדאי לעבור על הדגשים שריכזנו כאן עבורכם – המשיכו לקרוא.

בלי הרבה דיבורים, הנה שירותי רכב נפוצים

בין אם אתם מחפשים שירותי דרך לרכב מסוג כזה או אחר, כל חברת שירותי דרכים לרכבים מספקת עזרה מסוג שונה. כדי שתוכלו לייעל את הזמנת השירות, כדאי להכיר את סוג העזרה שתוכלו לקבל. אז, הנה כמה מהשירותים הכי נפוצים ברוב החברות:

  • שירותי תיקוני דרך לרכבים: שירותי תיקון בצד הדרך יכולים לכלול תיקון בעיות מכניות קלות שניתן לתקן במקום, כאשר בד"כ יהיה מדובר בתיקונים כמו החלפת צינוריות שונות, רצועות, החלפת פלאגים ועוד.
  • אספקת דלק: כשלפתע נגמר הדלק זה אף פעם לא כיף, אבל זה קורה לנהגים לעתים קרובות יותר ממה שאתם אולי חושבים. כדאי לדעת, שירות זה בד"כ זמין 7\24.
  • פריצת רכב: פריצת רכב מתבצעת ע"י מנעולן רכבים מורשה משטרת ישראל, מה שמתבצע ללא נזק לחלון הרכב, לפח שלו או למנגנוני הנעילה המרכזית וחלונות החשמל.
  • בדיקת רכב וטסט: שירות זה יכול לכלול בדיקת לחץ אוויר בצמיגים, מפלסי נוזלים, בלמים, אורות ורכיבים חשובים אחרים כדי להבטיח שהרכב יעבור טסט במכה ראשונה, כאשר שירות זה עשוי לכלול גם לקיחת הרכב מהלקוח והגשתו לטסט השנתי.
  • גרירת רכב: אם הרכב שלכם מתקלקל ולא ניתן לתקן אותו במקום, ניתן להזמין גרר רכבים שיוביל את רכבכם למוסכניק שלכם, כולל הזמנת גרירת רכב 4X4 מתוך תוואי שטח מורכבים, סלעיים, חוליים וכו'.
  • התנעה והחלפת מצבר: שירותי הדרך לרכבים מציעים גם סיוע בהתנעת מצבר, מה שנקרא באנגלית JUMP START בעזרת "בוסטר". אם זה לא עוזר, ניתן להזמין גם החלפת מצבר בבית הלקוח או עד המשרד.

כמה עולים שירותי דרך לרכבים?

בין אם אתם מעוניינים להזמין שירותי דרך מהירים בגרר פלוס או בכל פלטפורמה אינטרנטית אחרת, העלויות בדרך כלל ינועו בין טווחים ממוצעים של מאות שקלים בודדים. עם זאת, חלק מהשירותים עשויים להיות יקרים יותר, כמו למשל החלפת מצבר "סטארט-סטופ" לרכב, מה שעשוי להגיע גם ל-650 – 950 ₪ ומעלה. זאת, משום הטכנולוגיה הייחודית של מצברים אלו, אשר גורמת לעליית המחירים דרמטית בהשפעה למצברי רכב אחרים.

לסיכום, כיצד להזמין שירות דרך לרכב?

בסיכומו של דבר, שירותי דרך מהירים לרכב מספקים לנהג הממוצע מגוון רחב של אפשרויות סיוע במצבים שונים. החל מבדיקות תחזוקה שוטפות לרכבים והגשתם לטסט השנתי, דרך תיקונים מכאניים קלים וכלה בגרירת רכבים, תוכלו למצוא חברת אשר עונה על הצרכים שלכם. כך, תוך זמן קצר תוכלו לחזור לכביש ולהמשיך עם היום שלכם. המלצה אחרונה מאיתנו, תמיד הקפידו על השוואת מחירים בין חברות שירותי דרכים לרכבים.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם