איך מחדשים ביטוח לרכב באינטרנט?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כל נהג הרוצה לנהוג ברכב בצורה חוקית במדינת ישראל נדרש בביטוח רכב. ביטוח לרכב מתחלק ל3 סוגים: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. ביטוח החובה הוא הביטוח הבסיסי שכל נהג מחויב בו ואילו האחרים הינם בגדר רשות, אם כי בסוכנויות רכב וחברות מימון שונות מחייבים בביטוח מקיף לרכב כתנאי לקבלת המימון. חידוש ביטוח רכב לא צריך להיות מסורבל או לארוך זמן רב וכי בכמה לחיצות כפתור, תוכלו אצל רמי לוי ביטוח, לרכוש את ביטוח הרכב המשתלם ביותר עבורכם.

אילו סוגי ביטוחים לרכב קיימים?

ביטוח חובה – ביטוח זה הינה חובה לכל נהג ומכסה כל מה שקשור לנזקי גוף שנגרמו כתוצאה מפגיעת כלי רכב. בתביעות מסוג זה אין צורך להוכיח אשמה בתאונה. כל אדם שנפגע בתוך הרכב או ליד הרכב יהיה זכאי לפיצוי.

ביטוח צד ג' – ביטוח המכסה נזקי רכוש שנגרמו כתוצאה מתאונה/פגיעת רכב המבוטח.

ביטוח מקיף – ביטוח הכולל גם ביטוח חובה, גם ביטוח צד ג' וגם מעטפת נוספת של ביטויים כנגד תרחישים שונים כמו נזק לרכב המבוקש, גניבת רכב ועוד. ביטוח מסוג זה מכסה גם את הנזק לרכב של המבוטח וגם את הנזק לרכב או לרכוש של צד ג' שנפגע.

כמה עולה ביטוח לרכב ואיך נוכל להשוות מחירים באתר רמי לוי ביטוח?

עלות הביטוח עשויה להשתנות בין אדם אחד לאחר בהתאם לפוליסה שלו והיקפה, לחברת הביטוח והצעת המחיר שלה ולפרטים שונים כמו גיל הנהג הצעיר ברכב, ההיסטוריה של הנהג בכל הקשור לעבירות תנועה וצבירת נקודות ופרמטרים שונים אחרים. בעוד שבעלות ביטוח החובה תהיה בדרך כלל די זהה לזו של חברות אחרות (בשל הרווח הקטן של חברות הביטוח לפוליסה מסוג זה) הרי שכדאי יהיה להשוות מחירים באתר שלנו בכל הקשור לפוליסות הכוללות צד ג' או ביטוח מקיף, שם תוכלו לחסוך לפחות מאות שקלים באמצעות פעולת בדיקת ביטוח רכב פשוטה.

חידוש ביטוח לרכב באינטרנט – כמה לחיצות כפתור ויש לכם ביטוח!

כיום לא צריך ביורוקרטיה מסורבלת או בזבוז של זמן רב על מנת לחדש ביטוח רכב. באמצעות כמה לחיצות כפתור פשוטות תוכלו למלא פרטים אצלנו באתר ולקבל הצעות מחיר מיידיות לביטוח הרכב בהתאמה אישית לצרכים שלכם, ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

כיצד נוכל לחדש ביטוח לרכב באינטרנט בקלות ובמהירות?

כל שאתם צריכים הוא להיכנס לאתר שלנו ברמי לוי ביטוח, למלא את הפרטים הרלוונטיים עבורכם, כמו: סוג הרכב, שם, ת.ז של הנהג ברכב, לסמן את גילו של הנהג הצעיר ביותר ברכב (ואם נהגים נוספים עשויים להשתמש ברכב) ועוד. לאחר מילוי הפרטים תקבלו הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם, אותה תוכלו לאשר, לבצע תשלום מאובטח אונליין ולקבל את הפוליסה להדפסה במייל ובדואר.

רכב

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם