המדריך לרכישת רכב יוקרה

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

עולם רכבי היוקרה הולך ומתעצם בשנים האחרונות ויותר אנשים מגשימים את החלום שלהם לנהוג ברכבים שהם יוצאי דופן ומעניקים להם אפשרות ליהנות מחוויה נדירה. הם רוכשים רכב יוקרה נגד כל הסיכויים ונהנים מכל דקה של נהיגה.

מה חשוב שתדעו לפני הגשמת החלום? קראו את המדריך לרכישת רכב יוקרה וגלו את מלוא המידע.

מהו רכב יוקרה מפואר

רכב יוקרה מפואר הוא רכב בעל נראות ייחודית הקיים בכמה וכמה דגמים. מדובר ברכב חשמלי שאי אפשר להתעלם ממנו כשהוא בחניה או כשהוא נע בכבישים. תמיד העיניים של כולם יביטו בו כיוון שמדובר ברכב מיוחד שרואים בכבישים רק בודדים מסוג זה. כאשר הרכב ממוקם ליד הרכבים המשפחתיים הרגילים, אפשר לראות בקלות את ההבדלים ביניהם ואת העובדה שמדובר ברכב מרשים ביותר שהוא בכמה רמות איכות מעל כל רכב אחר אשר נע בכבישים.

מדובר ברכב חשמלי אשר מיוצר במפעל מוביל בחו"ל באמצעות אמצעים טכנולוגיים חדשניים ביותר ולכן המוצר המוגמר הוא בטיב מעולה ובנוי על פי התוכנית ההנדסית המותאמת לרכבים חשמליים. וזאת בשונה מרכבים נורמטיביים הפועלים באמצעות דלק או רכבים היברידיים, שמבצעים פעולה משולבת של הנעה חשמלית ורגילה.

הגדרת תקציב ופתרונות מימון אפשריים

רכישה של רכב יוקרתי אינה עניין של מה בכך כיוון שמדובר בעלויות גבוהות. אך כאשר מגיעים אל אולם התצוגה המפואר של סוכנות רכבי יוקרה, ומבינים עד כמה הושקעו ברכב יוקרה זה טכנולוגיות חדשות התורמות רבות לבטיחותה של הנסיעה ולביצועים הייחודים של הרכב, המחיר כבר מתגמד כי כל לקוח מבין שהוא מקבל תמורה מלאה לכספו.

יש לקוחות שמסוגלים לשלם לסוכנות רכבי יוקרה את מלוא העלות הנדרשת עבור הרכב, ויש גם לקוחות אחרים שיש להם יכולת כלכלית לשלם סכום מסוים בעת הרכישה ולאחר מכן הם מצטרפים לאחת מתוכניות המימון כדי לשלם את היתרה. בהתאם ליכולת האישי לעמוד בהחזרי התשלומים החודשיים, החברה מעניקה ללקוחות שפע של אפשרויות לפריסת סכום המימון לתשלומים לאורך כמה חודשים או כמה שנים בודדות.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת רכב יוקרה?

הרכב אמור להגן עלינו בעת הנסיעה הנורמטיבית בעיר ובעת הנסיעה המהירה מחוץ לעיר. לכן כאשר רוכשים רכבי יוקרה בישראל ברור ללא צל של ספק שהערך המוסף הוא גבוה. ההמלצה היא לצאת לנסיעת מבחן כדי לחוש את האחיזה היציבה של הרכב על הכביש בזכות האבזור החדשני ובמיוחד בזכות החישוקים החדשים שהם " 19.

מעבר לכך כדאי לבדוק כמה נושאים שהם אקוטיים כמו לדוגמה:

  • רמת הבטיחות של הרכב לעומת רכבים רגילים אחרים.
  • זמן האספקה של הרכב החשמלי על פי הדגם הרצוי.
  • אילו צבעי מכוניות קיימים במלאי או אמורים להגיע ארצה בקרוב.
  • מהם מסלולי המימון הקיימים לצורך השלמת התשלום עבור קניית רכב יוקרה.
  • האם יש אופציה לבצע עסקת טרייד אין, שבה מוכרים לסוכנות הרכב את המכונית הישנה ומזדכים על ערכה הכספי, כאשר קונים רכב יוקרה חדש.
  • מהי רמת הגימור והעיצוב בחלק הפנימי של הרכב, עד כמה מושבי העור נוחים לנהיגה ולנסיעה. המגמה היא שתהיה נוחות מקסימלית כאשר יושבים על ריפודי העור האיכותיים.
  • נוחות פתיחת תא המטען, במיוחד כשהידיים עמוסות בתיקים.

לאחר קבלת הרכב אפשר ליהנות מנסיעה נעימה ובטוחה ברכב המיוחד שיסב אושר לנהג ולכל הנוסעים שייהנו לאורך כל הדרך.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם