טיפים לבחירת רכב משפחתי

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

בחירת רכב משפחתי כרוכה בהתחשב בגורמים שונים כדי להבטיח שהוא עונה על הצרכים וההעדפות שלכם ושל בני משפחתכם. אם גם אתם תרים אחר רכב משפחתי ומבקשים כמובן, את הבחירה החכמה והמתאימה ביותר מתוך כלל האפשרויות המוצעות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בהליך קבלת החלטה מושכלת:

טיפ 1 – העריכו את הצרכים של המשפחה שלכם

יש לקחת בחשבון צרכים שונים של המשפחה ובין היתר: גודל המשפחה שלכם, מספר הנוסעים וכל דרישות ספציפיות (למשל, מושבי רכב לתינוקות, מקום לציוד ספורט). כדאי לקבוע אם אתם צריכים רכב שטח גדול יותר, מיניוואן, קרוסאובר או מכונית סדאן מרווחת.

טיפ 2 – דגש על תכונות בטיחות

מומלץ לבצע תעדוף של תכונות בטיחות כגון כריות אוויר, בלמים נגד נעילה, בקרת יציבות וטכנולוגיות סיוע מודרניות לנהג כמו התרעה על סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטומטית וניטור נקודה מתה. תכונות אלו הינן חשובות ומשמעותיות בבחירת רכב אשר אמור לשמש את המשפחה שלכם ובתוך כל גם את הילדים שלכם.

טיפ 3 – דירוגים של מבחני קריסה

ההמלצה היא לבדוק את דירוגי מבחני הריסוק ממקורות אמינים כגון המנהל הלאומי לבטיחות בדרכים (NHTSA) והמכון לביטוח לבטיחות בדרכים (IIHS) כדי להעריך את ביצועי הבטיחות של כלי רכב פוטנציאליים.

טיפ 4 – מרחב ונוחות פנימיים

כדאי לוודא שיש מקום פנימי בשפע וישיבה נוחה עבור כל בני המשפחה – ואם יש תוכניות להתרחבות המשפחה בתקופת הזמן הקרובה כדאי לקחת גם את הנושא הזה בחשבון בהליך בחירת רכב משפחתי. בנוסף על כך, מומלץ לשקול תכונות נוספות כמו תצורות ישיבה מתכווננות ומיני חידושים ושכלולים אשר יכולים להפוך את הנסיעה להרבה יותר נוחה.

טיפ 5 – חלל תא המטען

יש לבצע הערכה של שטח המטען עבור עגלות, מצרכים וחפצים משפחתיים אחרים שאולי תרצו לשנע ממקום למקום. ההמלצה היא לחפש מאפיינים כמו מושבים מתקפלים ותא מטען מרווח או אזור הטענה.

טיפ 6 – בדיקה של מערכות בידור וקישוריות

כדאי לשקול אפשרויות בידור לנסיעות ארוכות, במיוחד אם יש לכם ילדים צעירים. ההמלצה היא לחפש תכונות כמו נגני DVD מובנים, מערכות בידור במושב האחורי או אפשרויות קישוריות לטבלטים וסמארטפונים. מערכות אלה יכולות להנעים את הנסיעה ובעיקר נסיעות ארוכות ולכן, כדאי לבדוק גם את הנושא הזה בהליך בחירת רכב משפחתי.

טיפ 7 –  לקיחה בחשבון של שיקולים תקציביים

כמובן, שבעת בחירת רכב משפחתי גם לשיקולים התקציביים יש חשיבות גבוהה – כדאי לקבוע את גובה התקציב אותו אתם מקצים למטרה. חשוב לציין שכיום יש לא מעט דרכים באמצעותן תוכלו לרכוש רכב חדש גם אם ההון ההתחלתי אשר ברשותכם הוא לא גבוה במיוחד. לדוגמא, כדאי לבדוק את האופציה לעסקת ליסינג פרטי או לחפש מידע לגבי אפשרויות מימון שונות – ישנן סוכנויות רכב אשר מציעות אפשרות מימון של עד ל-100 אחוז מעלות הרכב.

טיפ 8 –  קריאת חוות דעת והמלצות

מכיוון שכאשר מדובר ברכב משפחתי, אי אפשר באמת לקחת סיכונים מיותרים, ההמלצה היא להסתמך גם על ניסיונם של אחרים. נסו לקרוא כמה שיותר חוות דעת והמלצות לגבי הרכב בו אתם מתעניינים. אפשרות נוספת היא ללמוד מניסיונם של אנשי מקצוע – לדוגמא, לחפש אחר מידע ולקרוא מבחני דרכים לגבי דגמי רכבים אשר נראים לכם כרלוונטיים ומתאימים.

לסיכום, בחירת רכב משפחתי מצריכה תשומת לב וחשיבה על כל הפרטים והגורמים אשר ישפיעו על טיב הרכב ועל מידת המענה שהוא יספק על הדרישות והצרכים.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם