כמה שווה רכב ישן לפירוק?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אם יש לכם רכב ישן שכבר אין לכם אפשרות למכור אותו כרכב יד שניה, אין ספק שהאופציה הטובה ביותר היא למכור אותו לחברה אשר מציעה לקנות רכבים לפירוק. חברה שכזאת תציע לכם מחיר על הרכב שלכם ובשל העובדה שלא תקבלו עליו כסף במכירה מסוג אחר, מדובר על אופציה משתלמת ביותר. אם אתם שואלים את עצמכם בכמה אתם יכולים למכור את הרכב שלכם לפירוק וכן, כיצד תקבלו עליו את המחיר הטוב ביותר, במאמר הבא תקבלו כמה עצות מועילות.

כמה שווה הרכב שלכם לפירוק?

חשוב לדעת כי המחיר של רכבים לפירוק איננו דבר קבוע וישנם גורמים שונים אשר משפיעים על המחיר הסופי שתקבלו אם תמכרו את הרכב שלכם לפירוק. כמובן שישנן חברות שונות המציעות מחירים שונים על רכבים לפירוק ולכן, לא כדאי לבדוק מול חברה אחת אשר קונה רכבים לפירוק, אלא לבדוק מול כמה חברות כמה הן מציעות לכם תמורת הרכב שלכם ובהתאם לכך, לבחור את החברה אשר מציעה לכם את הסכום הגבוה ביותר.

הנה כמה פרמטרים שמשפיעים על השווי של רכב שמוכרים לפירוק:

ראשית כל, הגודל והמשקל של הרכב. ככל שמדובר על רכב גדול וכבד יותר כך השווי שלו יהיה גבוה יותר כאשר תמכרו אותו. מכוניות כבדות וגדולות יכללו כמות משמעותית יותר של ברזל ומתכות ולכן הן גם יהיו שוות יותר לסוחר או לחברה שרוצים לרכוש אותם לפירוק על מנת להשתמש בחלקים שלהם למכירה מחדש וכן למכירת הברזל שנותר.

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא הגיל של הרכב, כלומר, שנת הייצור שלו. ככל שמדובר על מכונית ישנה יותר כך המחיר שלה יהיה נמוך יותר. ישנם מקרים שבהם מוכרים רכבים חדשים יחסית בשל תקלות שלא כדאי לתקן או בשל רכב שהלך בתאונה ואז אפשר לקבל עליהן סכום גבוה יותר מעל רכב ישן.

גם היצרנית והדגם של הרכב משפיעים על הערך שלו. כאשר מדובר על רכב של דגמים נבחרים ויצרניות מובילות, הסכום שיוצע עליו יהיה גבוה יותר.

גורם נוסף הוא ערך השוק של המתכות והמחיר שלהן. אם הערך של המתכות בשוק גבוה נכון לאותו הזמן שבו אתם מוכרים את הרכב שלכם לפירוק, כך תקבלו מחיר גבוה יותר מחברה שקונה את הרכב לפירוק.

כיצד תבחרו את החברה הנכונה לקניית רכב לפירוק?

מכיוון שכיום יש לא מעט חברות המציעות לרכוש רכבים לפירוק, אם אתם מחפשים חברה אשר קונה רכבים לפירוק, כדאי מאוד לבדוק איזו חברה ידועה כאמינה ובעלת המלצות וכן, איזו חברה תציע לכם את המחיר הגבוה ביותר על הרכב שלכם. כדאי לעשות סקר שוק לגבי המחיר שיוצע על הרכב שלכם בקרב חברות שונות ורק לאחר מכן לבחור את החברה שלה תמכרו את הרכב שלכם.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם