למה כדאי לכם לקנות רכב SUV?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

רכב SUV הוא רכב חדש יחסית המיובא מארצות הברית לישראל. לאור המיוחדות שלו, יש לו ביקוש גבוה מאוד בשוק הרכב ולמרות פרק הזמן הקצר של כמה שנים בישראל, הוא מתברג כאחת האופציות הנדרשות ביותר בקרב הנהגים.

היתרונות של רכב SUV

Sport Utility Vehicle הוא פסגת השאיפות של נהגים רבים אשר מעוניינים ברכב האופטימלי שישרת אותם כיאות הן בנסיעות היום יומיות למקום העבודה והן בנסיעות השטח בשעות הפנאי.

לרכבי SUV יש יתרונות רבים כמו לדוגמה:

  1. מדובר ברכב בטיחותי ביותר לאור שיטות הייצור המתקדמות באמצעות טכנולוגיות חדשניות. לכן גם בנסיעות מאתגרות בשטח כל הנוסעים נהנים מנסיעה בטוחה.
  2. רכב SUV מומלץ הוא בעל מערכת יעילה לצריכת הדלק ולאור העלויות הגבוהות של הדלק בישראל מדובר בנושא שהוא אקוטי בקבלת ההחלטה על קניית רכב זה או אחר.
  3. רכב מסוג זה הוא מוגבה ולכן הגחון שלו הוא במרחק משמעותי מהסף התחתון שלו.
  4. זוהי מכונית בעלת שלדה איכותית וברמה הגבוהה ביותר.
  5. החלק הפנימי של הרכב הוא מרווח מאד והנהגים רוכשים רכב SUV מומלץ שיש בו חמישה או שבעה מושבים וזאת על פי הצורך המשפחתי.
  6. רכבי השטח האלו הם מרשימים הן בגודלם והן בנראותם. הלקוחות בוחרים את הגוון האהוב עליהם וכך הם מרגישים שהם נוהגים ברכב אהוב שתואם את הצרכים שלהם.
  7. נוחות מקסימלית בעת הנהיגה, לאור העובדה שהנהג יושב במיקום גבוה ולכן שדה הראייה שלו הוא מלא והנהג מרגיש בשליטה מלאה.
  8. הנעה כפולה 4*4 במקום הנעה של גלגלים קדמיים או אחוריים ברכבים המשפחתיים.
  9. גלגלים גדולים שמותאמים לנסיעות מאתגרות, וגם אופציה של גלגל רזרבי שמותקן במיקום חיצוני על הדלת האחורית.
  10. תא מטען גדול.
  11. רכב בעל נפח גבוה.
  12. אפשרות התקנה של וו גרירה ומסילות גג בדגמים ספציפיים.

למי מתאים רכב SUV

רכב SUV מתאים מאוד למשפחות ולאנשים שאוהבים לטייל בטבע שכן הוא מאפשר נסיעה בשטח וגם נסיעה בכבישים עירוניים ומהירים. מדובר באופציה ספורטיבית נוחה מאד לשימוש ולכן אפשר לראות שבכבישי ישראל נעים רכבים רבים מסוג זה להנאתם הרבה הן של הנהגים והן של הסובבים אותם.

במקום לרכוש רכב אחד לצרכי עבודה כמו טנדר, אפשר ליהנות מכל העולמות ולרכוש רכב בטיב מעולה שמשמש לשתי המטרות, הן בנסיעות בכבישי האספלט לעבודה בכל יום והן לטיולים משפחתיים או עם חברים בכל רחבי הארץ.

רכב SUV הוא הפתרון המושלם למשפחות ולחברים אשר אוהבים לטייל ברחבי הארץ ולכן בכל סוף שבוע הם נפגשים ביעד אחר ונהנים לנוע בשבילי הכורכר כדי להגיע קרוב לנחל מסוים, למפל, לנקודת תצפית של נופים מרהיבים ועוד.

כשמדובר בנסיעות ארוכות קיימות חשיבות לנושאים רבים כמו:

  • ישיבה נוחה במושבים האיכותיים לאורך זמן.
  • בטיחות שהיא מעל הכול.
  • אפשרות אחסון של ציוד רב וכך בני המשפחה מעמיסים בתא המטען הגדול ברכב זה אוהל, צידנית, ציוד קמפינג, תיקים עם ביגוד, מזון ועוד.
  • אפשרות התקנת גגון וכך יצירת אופציה נוספת לאחסון ציוד, דבר שהוא אקוטי כאשר נוסעים למרחקים ארוכים ולכמה ימים.

הנסיעות בכבישי ישראל כוללות עומסי תנועה לעיתים תכופות. כשזה קורה כמעט בכל יום, קיימת חשיבות רבה לנושא נוחות הנסיעה. זו הסיבה שנהגים ישראלים רבים בוחרים לקנות רכב SUV שהושקעה בו חשיבה רבה על נוחות ובטיחות הנסיעה ולכן הוא אידאלי הן ביום יום והן בנסיעות בשעות הפנאי האישיות.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם