צ'רי fx – השילוב המושלם בין בטיחות וסטייל

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

ה-Chery fx הוא קרוסאובר קופה שנחשף לראשונה בתצוגת רכבים בגואנגג'ואו (סין) בשנת 2021, ובשנה החולפת הגיע גם אלינו, לישראל. הוא הציג שפת עיצוב חדשה של Chery, המסמלת את שאיפתה ליצור רכבים אשר משלבים בהצלחה בין עיצוב מדהים, טכנולוגיה מובילה וחווית נהיגה מתגמלת באמת.

 

בטיחות

עם כל הכבוד להיבטים האחרים שהזכרנו בפתיח, אין דבר חשוב יותר מבטיחות. רכבי צ'רי fx מרשימים מאוד מבחינה זו, עם דירוג של חמישה כוכבים – הדירוג הגבוה ביותר שמוענק על ידי Euro NCAP (גוף אירופאי להערכת רכבים חדשים).

בדו"ח Euro NCAP קיבל הדגם ציון של 87% בהגנה על נוסעים בוגרים, וציון זהה בהגנה על נוסעים ילדים. כמו כן, מהנדסי הבדיקות העניקו לו ציון של 88% עבור האיכות והיעילות של מערכות הסיוע הבטיחותי הכלולות בו.

הדגם עמד בתקני הבטיחות האקטיביים והפאסיביים הגבוהים ביותר במהלך מבחני הריסוק שעבר, מה שמשקף את איכות הייצור של חברת Chery ואת הדגש שהיא שמה על בטיחות., החל משלבי המו"פ.

בשנים האחרונות, החברה עשתה התקדמות גדולה בכל הקשר למבנה הרכב, תצורת הבטיחות וגורמים נוספים. בנוסף, היא ביצעה בדיקות והתאמות בסביבות ובתנאי כביש שונים ברחבי העולם, כולל מבחני Tri-Extreme, שנערכו בסביבות קיצוניות של טמפרטורות נמוכות (מתחת ל-40 מעלות צלזיוס), טמפרטורות גבוהות (כמעט 50 מעלות צלזיוס) וגבהים משמעותיים (5,200 מטרים).

78% מגוף ה-FX עשוי מפלדה חזקה מאוד, המסוגלת לעמוד בלחצים של עד 1,800 MPa (פסקל) הגוף עצמו תוכנן ויוצר בקפידה, על מנת לשמור על המבנה הכללי שלו מבלי להתעוות במקרה של התנגשויות.

כדי למקסם עוד יותר את הבטיחות והנוחות של הנוסעים, הדגם מגיע עם מערכת סיוע לנהג (ADAS) מתקדמת, עם 16 פונקציות שונות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת מכ"ם מובנית.

 

מראה

כאמור, צ'רי FX מעוצב על פי השפה החדשה של היצרנית הסינית – Art in Motion. העיצוב הזה מעניק לו מראה ספורטיבי, מלוטש ומרשים. תחושה זו מתחזקת כאשר נכנסים פנימה, שם ניתן להבחין מיד בשני מסכים משולבים ומעוקלים, כל אחד מהם בגודל 10.25 אינץ'.

הנהג והנוסע שלידו נהנים ממושבים נוחים ומתכווננים שגם נראים נהדר, המעבר לשורת המושבים השנייה נוח והמרווח הכללי בהחלט מספק.

תא הנוסעים מציע רשימה מקיפה של טכנולוגיות מודרניות, ומאפיינים שמוסיפים לחוויית הנהיגה והנסיעה ברכב. בין השאר: כוונון חשמלי, מערכת שמע עם קישוריות לשירותים מובילים, דלת תא מטען חשמלית, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים (לרבות פתחי אוורור בשורה השנייה), יציאות USB.

 

גודל

אם אתם אנשים גבוהים יחסית, יכול להיות שאתם חוששים לרכוש רכב המוגדר "קופה". ובכן, אין שום סיבה לדאגה. ה-FX מרווח מאוד ומגיע עם מושבי ספורט רחבים, כך שיש מקום לראש, למרפקים ולברכיים מבלי להצטופף או להתפשר.

גם בשורת המושבים השנייה יש מקום, כך שהיא מתאימה בקלות לשלושה אנשים בוגרים.

יתרון משמעותי נוסף של ה-FX הוא שפע שטחי האחסון. ראשית, קיים תא מטען גדול, בנפח 378 ליטר. מעבר לזה, תמצאו ברכב כיסי דלת ענקיים, קונסולה מרכזית צפה עם משטח הטענה אלחוטי בחלקה העליון ושטח אחסון בחלקה התחתון, וגם אזור אחסון עמוק מתחת למשענת היד.

למעשה, כמעט ואין רכבי קרוסאובר בגודל הזה שמציעים כל כך הרבה אפשרויות אחסון.

 

ביצועים

הרכב מגיע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר. הוא מייצר הספק מרבי של 186 כ"ס ומומנט מרבי של 28 קג"מ. תיבת ההילוכים רובוטית וכפולת מצמדים, בעלת שבעה הילוכים. התוצאה: ביצועים מעולים, צריכת דרך יעילה וחוויית נהיגה טובה ומרגשת.

 

לסיכום

יש הרבה מה לאהוב בצ'רי FX. זהו קרוסאובר קופה במחיר טוב, שמעניק תמורה טובה להשקעה עם תכונות נהדרות שאת חלקן תמצאו רק אצל מתחריו היקרים ביותר.

שימו לב: הדגם מגיע בשלוש רמות גימור שונות. לפני שאתם רוכשים, כדאי לברר מה כוללת כל רמה ולהתאים את הרכב על פי הצרכים וההעדפות שלכם.

קרדיט לתמונה: Cheryisrael
לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם