שירותי זגגות רכב – כמה עולה ומה עושים?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מה עושים בשירותי זגגות רכב? כמה אמורים לשלם על זגג רכבים, והאם שירות של זגג עד הבית עולה יותר מאשר הגעה עצמית לסדנת זגגות? בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנושא – לא תישארו עם שאלות בלתי פתורות, המשיכו לקרוא.

מה כולל שירות 'מיוחד' של זגג רכבים?

בין אם יש לכם רכב מסוג כזה או אחר, שירותי זגגות רכבים כוללים מגוון רחב של עבודות, אם כי רוב הזגגים מספקים את אותם השירותים. יחד עם זאת, ישנם זגגים אשר מבצעים עבודות זגגות לרכב מסוגים יותר ספציפיים, כמו למשל:

  • התקנת חלונות משוריינים ברכבים.
  • התקנת זכוכיות מחוסמות נגד אבנים.
  • תיקון והתקנה של סאנרוף ברכב.
  • תיקון והתקנה של מגן שמש ברכב, אם כי פחות נפוץ בימינו, כי רוב שמשות הרכב הקדמיות הן מושחרות וכהות בחלק העליון שלהן, בדיוק למטרה זו של הגנת סנוור מהשמש. אבל, כן נפוצה ההתקנה של מגני שמש בחלונות הצד של הרכב.
  • הכהיה של חלונות רכב ע"י תנור.
  • הכהיה של חלון רכב על ידי התקנת מדבקות אנטי סאן.

עד כאן, השירותים המיוחדים או המורכבים יותר של זגגי רכבים. כעת, בואו נדבר על השירותים הסטנדרטיים יותר שלהם.

שירותי סטנדרט של כל זגג רכב באשר הוא

ישנם כמה שירותים סטנדרטיים אשר מוענקים על ידי כל איש מקצוע בתחום, כאשר זגג רכב מומלץ לכל עבודת זגגות בסיסית כגון:

  • החלפת שמשות: החלפת שמשות קדמיות ואחריות היא העבודה הנפוצה ביותר בתחום זגגות הרכב, מה שמבוצע בכל סדנה.
  • תיקון חלונות: במקרים מסוימים, ניתן לתקן סדקים או שברים בחלונות, מבלי להחליף אותם. אבל, שימו לב שהחוק אינו מאפשר לנסוע עם שמשות סדוקות! זאת, בשונה מחלונות אשר לעיתים ניתנים לתיקון.
  • איטום: בין אם מדובר על החלפת גומיות של שמשות או איטום מסוג אחר, כל זגג מבצע זאת.

מלבד ה-3 הנ"ל, כל זגג יבצע גם החלפת חלון צד, חלון משולש, תיקון מנגנונים של חלונות חשמל, חיבור חלון לאזעקה, תיקון מראות צד ועוד.

מה חשוב לדעת על מציאת זגגים מקצועיים?

בראש ובראשונה, חשוב לדעת כי מציאת זגגי רכב מומלצים מתאפשרת בקלות באמצעות ד"ר גוגל, או ליתר דיוק – פורטלים של השוואות מחירים. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירי זגגים, אבל בצורה לוקאלית. מה זה אומר? מאוד פשוט. אם אתם מתגוררים בגבעתיים, חפשו זגג רכב בעיר שלכם. ככה תמצאו אנשי מקצוע אשר יכולים להגיע אליכם במהרה ולספק לכם שירות של זגג רכב עד הבית, שאגב, מחיריו לא יהיו מאוד שונים מהמחירים של סדנאות זגגות אשר מצריכות הגעה עצמאית אליהן. וכך מוצאים את הזגג הנכון, במחיר הנכון ובכמה קליקים בודדים. פורטלים של השוואות מחירים מאפשרים לכם את כל זה, כולל חיפוש לוקאלי של זגגים.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם