איך תמנעו מתקלות ברכב?

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

עבור ישראלים רבים, שחיים שגרת חיים עמוסה ומלאת משימות, כלי הרכב לעתים קרובות הוא הסיבה לכך שאותם אנשים מצליחים לעמוד בסדר היום העמוס שלהם. בחיים שכוללים עבודה, משפחה, ילדים, תחביבים, וכיוצא בזאת… כלי הרכב בסופו של דבר משנע אותנו ממקום למקום, ומסייע לנו לעמוד במשימות השונות שלנו. אולם, תקלה קטנה בכלי הרכב, כזאת שדורשת שליחה שלו למוסך הקרוב לביתנו, היא תקלה שיכולה להשבית את כל סדר החיים שלנו, שפשוט לא יכול להתקיים ללא כלי רכב. בין אם מדובר על פנצ'ר, תקלה במצב, תיקון מזגן רכב, וכיוצא בזאת – כל תקלה הכי קטנה ברכב יכולה להשבית אותנו לימים שלמים. בשורות הבאות, נביא לידיים שלכם טיפים נהדרים עבור כיצד ניתן למנוע את הופעת התקלות העתידיות בכלי הרכב שלנו.

 

בתור התחלה – עלינו להבין כי סיבות להיווצרות תקלות בכלי הרכב הן רבות

חשוב מאוד להבין – כלי רכב טיפוסי מהווה מערכת מורכבת, מסובכת, ומלאה בחלקים ומערכות שונות ומגוונות. כתוצאה מכך למעשה, לא ניתן לשים את האצבע על סיבה אחת שיכולה לגרום להיווצרות של תקלה מסוימת בכלי הרכב, שכן תקלות ברכב יכולות להיווצר ממגוון רחב של סיבות ותקלות. כאשר תקלה מופיעה בכלי הרכב, מומלץ לשלוח את הרכב לתיקון מהיר בצורה מיידית, זאת לדוגמת שליחה של הרכב לטיפול של מוסכים בחיפה. בין השאר תקלות ברכב יכולות להיווצר כתוצאה מבלאי או שחיקה של הרכב לאורך זמן, כתוצאה מתאונת דרכים שהרכב היה מעורב בה, שימוש לקוי של אחד המרכיבים ברכב ועוד. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למנוע היווצרות של תקלות ברכב.

 

צעדים למניעת תקלות בכלי הרכב

כפי שהבנתם מקריאת השורות הקומות, תקלות שנוצרות בכלי הרכב שלנו הן מגוונות וכאלה שנוצרות ממגוון רחב של סיבות. להלן מספר טיפים שיכולים למנוע את הופעת התקלה הבאה, ולהאריך את החיים התקינים של כלי הרכב שלנו:

  • שטיפה חיצונית ופנימית של הרכב – חיונית וחשובה כחלק מהתחזוקה השוטפת של כל רכב. כדאי להתמיד ולשטוף את הרכב אחת לשבועיים.
  • בדיקה של האורות- מומלץ אחת לחודש, במיוחד בחורף אבל לא רק, לבדוק שהאורות תקינים, גם האורות הקדמיים של הרכב בו אתם נוהגים, וגם האורות האחוריים.
  • מילוי קבוע של שמן ומים- בעיקרון יש נורה שאמורה להתריע לכם אם חסר שמן ו/או מים, אבל בכל טיפול המוסכניק שלכם אמור לבצע בדיקה מקיפה של הנושא הזה.
  • בדיקת אוויר בצמידים באופן קבוע- זה משהו שמאוד פשוט לעשות אותו ומומלץ אחת לכמה חודשים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק מה כתוב בהוראות היצרן שלכם ולוודא שהאוויר בכל הצמיגים תקין. ברוב הרכבים החדישים, אפשר לראות את הנתון הזה במצג הראשי הדיגיטלי. ניתן למלא אוויר כמעט בכל תחנת דלק.
לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם