מחליפים את המצבר הישן בחדש – עד החניה שלכם

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מכירים את זה שאתם ממש מאחרים למקום העבודה, מפגש או לשלוח את הילדים למסגרת, או אפילו יוצא שאתם באמצע נסיעה ארוכה וחניתם בחנות נוחות שליד תחנת דלק, ופתאום המצבר עושה בעיות או גרוע מזה, שובק חיים? זה יכול לתפוס את כולנו לא מוכנים, וזה מבאס מאוד. לכן כדאי מאוד לוודא כי לרכב שלכם יש מצבר חזק ואמיד שעובד ומספק אספקת חשמל למנוע שלכם ולכל הרכב. כאן תוכלו להזמין החלפת מצבר עד הבית בקלות וביעילות, לא משנה איפה אתם גרים. זה חוסך לכם המון כאב ראש ותסכול להביא את הרכב למוסך – פתרון ממש נהדר לנהג הישראלי!

מגיעים עד אליכם להחלפת המצבר הישן בחדש

היום כולם מחפשים נוחות, ושירות החלפת מצבר עד הבית למעשה נותן מענה בעניין זה. אם אתם גרים באמצע עיר או ישוב ואתם מגלים יום בוקר אחד בהיר כי המצבר שלכם עושה בעיות או מפסיק לפעול, כדאי מאוד לא להסתמך על המזל ולהזמין דרך איה מצברים מצבר חדש או משומש בהתאם לסוג ודגם הרכב שלכם.

חדש או משומש?

אחת השאלות שעולות בקרב לא מעט נהגים ישראלים הנדרשים להחליף מצבר זה האם לרכוש מצבר חדש מהניילון, ואף אם זה אומר להזמין אחד כזה בהזמנה שתיקח כמה ימים, או להתפשר על מצבר משומש. ראוי לציין כי גם מצבר משומש עדיין ראוי לשימוש וכי החברה המספקת לכם החלפת מצבר עד הבית מקפידה להציע לכם מוצר איכותי שעובד למשך זמן רב, אך בהשוואה למצבר חדש הוא פחות כדאי. ההפרש במחיר יהיה כמה מאות שקלים, בהתאם לסוג, גודל ודגם הרכב שלכם וחוזק המנוע של הרכב.

מתאמים מצבר לסוג הרכב

ההצעה הכי ריאלית היא שכדאי להתקין מצבר חדש ואיכותי המתאים לסוג הרכב במידה ומדובר ברכב חדש או כזה שמשמש אתכם לזמן רב מכאן ולהבא, וככזה שתרצו להשקיע עליו. כי כמה מאות שקלים בודדים שווה להשקיע על מצבר חדש. ואילו אם זה רכב ישן שאתם יודעים כי בחודשים הקרובים עד שנה אתם מתכוונים להחליף אותו, מצבר משומש וישן ימלא את העבודה. כמובן שכדאי לציין זאת למי שעומד לרכוש את הרכב, על מנת להיות הוגנים וליידע אותו בנוגע למצבו של המצבר ועוד כמה זמן נשאר לו להחזיק מתוך חמש השנים מזמן ייצורו.

מבטיחים לכם שירות מצוין על בית הלקוח

מפסיקים להיות פראיירים ולא לוקחים את הרכב למוסך – דבר שיגזול לכם זמן יקר במידה ואתם ממש ממהרים ולוח הזמנים שלכם צפוף ולוחץ. מזמינים דרך איה מצברים מצבר איכותי, חדש וחזק או משומש המתאים לסוג המנוע והדגם של הרכב שלכם ופותרים את הבעיה תוך כמה עשרות דקות ספורות! הם יגיעו עד עליכם ויציעו לכם את המצבר שיספק עבורכם אספקת חשמל סדירה ותקינה לרכב ומכאן והלאה תמשיכו בנסיעה טובה ובטיחותית.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם